ემორის პროფესორი, მერი ჯო ლეკოვიჩი პედიატრიული კლერკშიფის მიმდინარეობის დროს იაშვილის ბავშვთა საავადმყოფოს ეწვია ემორის უნივერს...
თსსუ-ის დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკულ პროგრამას ვოლტერ რიდის არმიის კვლევითი ინსტიტუტის დელეგაცია სტუმრობდა ვოლტერ რიდის არმ...
თსსუ-ის დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკულ პროგრამას ამერიკელი კოლეგები ეწვივნენ: პროფესორი მაიკლ ლოვი, ემორის უნივერსიტეტის ონკოლოგიური ქი...
დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკული პროგრამის ფარგლებში ემორის პროფესორები თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტს ეწვივნენ. ...
დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკული პროგრამის მე-6 კურსის სტუდენტებს შესაძლებლობა ჰქონდათ, ემორის უნივერსიტეტის მედიცინის სკოლის კოლეგებთან და „გახდი ექიმის” კურსის კოორდინატორებთან ერთად ჟურნალ-კლუბის შეხვედრაში მიეღოთ მონაწილეობა.
შეხვედრას ესწრებოდნენ პროფესორი მერი ჯო ლეკოვიჩი, ემორის უნივერსიტეტის მედიცინის სკოლის ჰემატოლოგიისა და სამედიცინო ონკოლოგიის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, მაიკლ ლოუ, ამავე უნივერსიტეტის ქირურგიის დეპარტამენტის ასოცირებული პროფესორი და კურსის- „გახდი ექიმი”- კოორდინატორები: პროფესორები - ნანი ყავლაშვილი და ნინო ქანთარია და ექიმები - ნათია გონაშვილი და ლიკა ხორბალაძე.
შეხვედრისას სტუდენტები ჩაერთნენ ამერიკელ და ქართველ მენტორებთან აზრებისა და ცოდნის ნაყოფიერ გაცვლაში. მაიკლ ლოუმ, ემორის უნივერსიტეტის მედიცინის სკოლის ქირურგიის დეპარტამენტის ასოცირებულმა პროფესორმა, სტუდენტებს გაუზიარა იდეები ქირურგიული პერსპექტივიდან.
თსსუ-ის დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკულ პროგრამაში სწავლის მეექვსე კურსზე „გახდი ექიმის” კურსში ხორციელდება ჟურნალ-კლუბი. მტკიცებულებებზე დაფუძნებული მედიცინის (ე.წ.EBM-ის) ტექნიკის სწავლება მომავალი ექიმებისთვის გადამწყვეტია, რადგან დღევანდელი პაციენტები თავიანთი სამედიცინო პროფესიონალებისგან ელიან მტკიცებულებებზე დაფუძნებულ, თანამედროვე მედიცინას და მიდგომებს.
სამედიცინო სტუდენტებისთვის მნიშვნელოვანია ადრეული და ხშირი პრაქტიკის მიღება EBM-თან დაკავშირებით, რადგან ექიმები ყოველდღიურად ეყრდნობიან მტკიცებულებებზე დაფუძნებულ მედიცინას, რათა მიიღონ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები პაციენტის მკურნალობისა და მოვლის შესახებ. EBM-ის სწავლებისთვის კარგად აღიარებული საგანმანათლებლო ინტერვენცია არის ჟურნალ-კლუბი (JC), რომელიც სამედიცინო კვლევის პრაქტიკაში განხორციელების შესანიშნავი საშუალებაა.
ჟურნალ-კლუბი, ზოგადად, ჯანდაცვის პროფესიონალების/სტუდენტების შეკრებაა, რათა შეაფასონ და განიხილონ კვლევითი ნაშრომები როგორც პროფესიული განვითარების მიმდინარე საქმიანობა. ამ შეხვედრების მიზანია გააადვილოს კვლევის შედეგების კლინიკური პარამეტრების გამოყენება. ჟურნალ-კლუბს აქვთ რამდენიმე უპირატესობა, მათ შორის:
• კვლევისა და კლინიკურ პრაქტიკას შორის კავშირის დამყარება;
• კრიტიკული შეფასების უნარების განვითარების ხელშეწყობა;
• მტკიცებულებებზე დაფუძნებული მედიცინის გამოყენების ხელშეწყობა;
• ხარისხის გაუმჯობესების ინიციატივების მხარდაჭერა;
• უწყვეტი სამედიცინო განათლების ან უწყვეტი პროფესიული განვითარების უზრუნველყოფა;
• გუნდური მუშაობის წახალისება: სტუდენტები ჩართულნი არიან დისკუსიებში და ისინი ხელს უწყობენ კრიტიკულ აზროვნებას ექიმებში, რაც გადამწყვეტია როგორც აკადემიური, ასევე კლინიკური გარემოსთვის.
დიპლომირებული მედიკოსის ამერიკული პროგრამის ბევრმა სტუდენტმა განაცხადა, რომ ჟურნალ-კლუბმა მათ საშუალება მისცა გაეუმჯობესებინათ თავდაჯერებულობა და დაეხვეწათ საჯარო გამოსვლის, გუნდური მუშაობისა და სოციალური უნარები, რადგან გუნდის წევრებთან ეფექტური თანამშრომლობა აუცილებელი იყო ჟურნალ-კლუბების დროს გამართული პრეზენტაციებისთვის.